Zamachy -USTICA 1980 – SMOLEŃSK 2010 jeden sprawca

Dodaj komentarz

Styczeń 28, 2012 - autor: costerin

Mord w Smoleńsku  to nie przypadek,podobne akty terroryzmu międzynarodowego  zdarzaly sie  wczesniej, poniżej  przedstawiam i udostepniam tłumaczenie  z języka  niemieckiego opisu tragedi jaką międzynarodowe  siły  terrorystyczne  przeprowadziły  na terenie Włoch  w roku 1980 . Do morza runął  samolot  81 ludzi na pokladzie ponioslo smierc.
Wersja niemiecko języczna okazała się dzisiaj w nocy  28 stycznia 2012na portalu internetowym niemieckiego ARD.
Nasz piękny  hymn narodowy  zawiera takie słowa  ;
Z ziemi Włoskiej do Polski -mam nadzieję ze i w Polsce znajdzie się  taki sędzia  Priore który  będzie  godnie walczył  z mafią układu  międzynarodowych  terrorystów  często  zajmujących  wysokie stanowiska w państwie .
Mam nadzieję że mord dokanany na prezydencie L. Kaczyńskim  oraz reszcie Polaków  z samolotu   prezydenckiego  z dnia 10.04.2010 . będzie  mimo gróźb  i mordów  na ludziach próbujących  wyjaśnić  i znaleźć  morderców   wyjaśniony  a mordercy poniosą  karę.
*Wersja oryginalna niemiecko języczna wraz ze zdjeciami znajduje się  pod tekstem w języku  Polskim.
30 lat po katastrofie u wybrzeży Sycyli.
Katastrofa samolotu pasażerskiego  u wybrzeży  Włoch  która  miała  miejsce 27 czerwca 1980 roku jest do dzisiaj nazywana jako jeden z największych  skandali narodowych.
W katastrofie zginęło  81 ludzi i do dzisiaj pozostają  nieustalone przyczyny tej największej  w histori Włoch  katastrofy lotniczej . Świadkowie umierali jeden po drugim,dokumentacja oraz dowody albo zostały zniszczone albo po prostu zniknęły . Slady prowadzą  do  NATO,Libi oraz do Ramstein .
Czekamy juz 30 lat na prawde. 30 lat czekamy na odpowiedz co się  stało ,dlaczego,co to było ,z jakiego powodu i na czyj rozkaz – mowi Elizabetta Lachina która  w katastrofie na Ustica straciła  rodziców  i nie wierzy w żaden  wypadek. Historia katstrofy tego samolotu to jeden z największych  skandali Włoch .Historia o której  niechętnie  się  mówi  i wspomina ,jest wyciszana od samego początku   również   dzisiaj z kręgów  rządowych  wydostaje się  bardzo mało  komentarzy na ten temat.
Wydarzyło  się  to wieczorem  27 czerwca 1980 roku .Samolot DC9 lini Itavia lecący  z Boloni do Palermo po prostu zniknął  z pola radarów.
Samolot spadł  do morza niedaleko małej  wyspy Ustica lezącej  na północ  od Sycyli. Żadna  z 81 osób  przebywających  na pokładzie   nie przeżyła . Urzędy  zajmujące  się  katastrofą mówią  o ; zmęczeniu;  materiału,o bombie na pokładzie,w sprawie nie ma nic innego jak tylko klamstwa,zacieranie sladow i mataczenie . Po siedmiu latach wydobyto wrak samolotu z dna morskiego. Znaleziono slady po trafieniach rakietami oraz slady ladunkow wybuchowych.
Pozatem wyszlo na jaw ze w czasie katastrofy w przestrzeni powietrznej znajdowaly sie wojskowe samoloty ukladu NATO. Mysliwce wojskowe oraz samolot rozpoznania radarowego AWACS . Samoloty wojskowe o ktorych nie powiadomiono lotnictwa cywilnego i do dzisiaj zaprzecza sie ich obecnosci w powietrzu.
Niedaleko Boloni gdzie ustawiono pomnik ofiarom katastrofy zaczynaja sie prace nad rekonstrukcja i zlozeniem samolotu z czesci ktore odnaleziono.
Kaddafi jako cel –samolot pasazerski trafiony.
W przestrzeni powietrznej znajdowalo sie jak ustalono wiecej samolotow . Byl miedzy nimi takaze wojskowy MIG ktorym lecial Kaddafi,prawdopodobnie wlasnie polowanie na Kadafiego i schowanie sie Miga w tak zwanym cieniu radarowym samolotu lini Itava-numer-870 bylo przyczyna trafienia go i zestrzelenia przez samoloty NATO.
Dziesiec lat po katastrofie prowadzacy od poczatku sledztwo sedzia Priore mowi wprost –samolot zostal zestrzelony. Gdybyscie panstwo mieli swiadomosc ilu dowodow z katastrofy nam po prostu nie udostepniono,ksiazki pokladowe ,czarne skrzynki oraz urzadzenia radarowe po prostu wycieto jak zyletka i zabrano. Po prostu zrobiono wszystko aby byla tylko jedna wersja katastrofy ktora wmawiano od poczatku czyli zmeczenie materialu.
Kto zestrzelil samolot pasazerski DC9
Raport koncowy zawiera pobad 5 tys stron i konczy sie  wnioskiem ze samolot zostal zestrzelony mowi sedzia Priore,pozostaje tylko pytanie przez kogo.
Sedzia Priore stawia na francuskie mysliwce wojskowe ktore udalo sie czesciowo namierzyc wtedy na radarach ,krazyly one jako samoloty NATO nad rejonem. Jednakze oficjalnych dowodow nie ma.
Swiadkowie katastrofy – piloci samolotow wojskowych umieraja  w Ramstein
Slady prowadza takze na trop amerykanski w sprawie katastrofy i tutaj wystepuja powiazania z katastrofa w Ramstein z sierpnia 1988 roku podczas pokazow lotniczych.
Wieczor katastrofy  samolotu cywilnego DC9 to wieczor podczas ktorego dwoje wloskich pilotow wojskowych odbywalo loty cwiczebne w rejonie katastrofy.
Ivo Nutarelli oraz Mario Naldini przelatywali nad Grosseto. Sedzia Priore twierdzi ze w powietrzu musieli cos psecyficznego i podejzanego zauwazyc gdyz wracali do bazy wojskowej natychmiast ,wracali w kompletnej ciszy radiowej,wlaczyli sygnal SOS i utworzyli tak zwany trojkat ktory sygnalizuje ze cos jest zle ,ze chca ladowac awaryjnie.
Dlugie lata nie byli wlaczeni do sprawy ,kiedy jednak zazyczylem przesluchania ich jako swiadkow mowi sedzia Priore , zgineli w Ramstein prowadzac samoloty na pokazie.
28 sierpnia 1988 w Ramstein w bazie wojskowej amerykanskich sil wojskowych podczas pokazu lotniczego doszlo do tragedi ,trzy samoloty wloskie tak zwane Tricolori ulegly katastrofie spadajac na plac gdzie zgromadzeni byli widzowie ,zginelo 70 osob.Czy Wloscy piloci wojskowi widzieli cos czego widziec nie powinni ,czy byli w niewlasciwym czasie w niewlasciwym miejscu. Czy ich samoloty w Ramstein byly zmanipulowane zadaje pytanie sedzia Priore.
Czy Ludzie ktorzy zestrzeli samolot cywilny moga miec opory zlikwidowac niewygodnych swiadkow.
Sedzia Priore trafia na takie oto fakty;
Lekarz wojskowy ktory opiekowal sie we wloszech pilotami swiadkami popelnia samobojstwo, komendant jednostki lotnictwa w ktorej sluzyli lotnicy swiadkowie ginie w wypadku samochodowym, jeden z zolnierzy  ktorzy wtedy wtedy obslugiwali radar powiesil sie w swym pomieszczeniu.
Inny oficer ktory takze obslugiwal wtedy radary dostal ataku serca w wieku 32 lat i zmarl.
Byly prezydent Wloch  grozi dziennikarzom
Francesco  Cossiga ktory sprawowal urzad prezydencki podczas badania sprawy katastrofy w dzisiata rocznice radzil dziennikarzom opuszczenie Wloch gdyz moze im sie przydazyc cos niedobrego. Moga sie zatruc jedzeniem lub wpasc pod ciezarowke takich slow uzyl prezydent Cossiga.
To samo mowi nastepca Cossigi prezydent Giorgio Napolitano.
Katastrofa DC 9 to miedzynarodowy spisek ktory musimy ciagle badac i o nim pamietac .
Pytanie tylko czy kiedykolwiek zostanie wyjasniony .
Jedno jest pewne w niebie nad Ustica zginelo 81 ludzi i wszystko wskazuje na to ze zostali zamordowani,stwierdza sedzia Priore.
·         Tlumaczenie wlasne z jezyka niemieckiego.
Miroslaw Mrozewski
*Kopiowanie oraz jakakolwiek forma uzytkowania w celach majcych dobro Polski oraz wyjasnienia mordu w Smolensku z dnia 10.04.2010 serdecznie wskazana i nie wymaga pytania o zgode autora. Stop ACTA i cenzurze .
Ponizej oryginalny tekst w jezyku niemieckim ktory ukazal sie na stronie internetowej  ARD jest takze mozliwosc odsluchania nagrania audio.
Multimedia

  • VideoLivestreamtagesschau 08:35 Uhr
  • Videotagesschau24
  • VideoLetzte Sendungtagesschau 04:45 Uhr
  •  tagesschau 20:00 tagesthemen nachtmagazin Bericht aus Berlin tagesschau vor 20 Jahren ————– Letzte Sendungen Archiv
Ustica

30 Jahre nach dem Absturz vor Siziliens Küste

Was geschah mit Flug 870?

Der Absturz einer Passagiermaschine vor Sizilien am 27. Juni 1980 gilt als einer von Italiens größten Skandalen. 81 Menschen kamen damals ums Leben, und bis heute ist der Fall ungeklärt: Beweismittel verschwanden, Zeugen kamen ums Leben. Spuren führen zur NATO, nach Libyen – und nach Ramstein.

Von Stefan Troendle, ARD-Hörfunkstudio Rom

„Wir warten seit 30 Jahren auf die Wahrheit. 30 Jahre warten wir darauf, zu erfahren, wer es war, warum, aus welchem Grund, auf wessen Befehl” – sagt Elisabetta Lachina, die beim Flugzeugunglück von Ustica ihre Eltern verloren hat und nicht an einen Unfall glaubt. Der Fall ist einer von Italiens größten Skandalen. Ein Thema, über das man nicht gerne spricht, über das von Regierungsseite auch heute noch keine klaren Aussagen zu bekommen sind.

Es geschah am Abend des 27. Juni 1980. Eine DC9 der Itavia auf dem Weg von Bologna nach Palermo verschwindet von den Radarschirmen. Die Maschine stürzt in der Nähe der kleinen Insel Ustica nördlich von Sizilien ins Meer, keiner der 81 Insassen überlebt. Die Behörden sprechen von Materialermüdung, von einer Bombe an Bord – es wird vertuscht, gelogen und gemauert.

Sieben Jahre später wird das Wrack geborgen. An der Maschine werden Einschläge gefunden, außen entdeckt man Spuren von militärischem Sprengstoff. Außerdem kommt heraus: An dem Abend waren im fraglichen Gebiet mehrere NATO-Jagdflugzeuge und ein AWACS-Radaraufklärer in der Luft. Maschinen, von denen die Zivilpiloten nichts wussten, deren Existenz die NATO abgestritten hatte.

Wrack der vor Ustica abgestürzten DC9 Großansicht des BildesIn einer von den Angehörigen errichteten Gedenkstätte bei Bologna ist das Flugzeugwrack wieder aufgebaut worden.

Gaddafi als Ziel – und das Passagierflugzeug getroffen?

Und weitere Flugzeuge soll es gegeben haben: An Bord des einen war angeblich Libyens Staatschef Muammar al Gaddafi, flankiert von libyschen Mig-Kampfjets. Einer davon soll sich im Radarschatten der DC9 versteckt haben. Die Vermutung liegt nahe, dass Itavia Flug 870 in einen Luftkampf oder einen NATO-Angriff auf Gaddafi geriet oder verwechselt wurde.

Beweismittel verschwinden

Untersuchungsrichter Rosario Priore Großansicht des BildesFür Richter Priore steht fest: Die DC9 wurde abgeschossen.Zehn Jahre nach dem Unglück wird Untersuchungsrichter Rosario Priore mit den Ermittlungen betraut. Er rollt den Fall von vorne auf: „Sie müssten mal sehen, wie viele Beweismittel wir nicht bekommen haben: Dienstbücher der Luftwaffe, aus denen die Seite von diesem Abend mit dem Rasiermesser rausgetrennt wurde. Die Radaraufzeichnungen von den Minuten des Absturzes der DC9  und von denen danach. Man spricht davon, dass da jemand seine Hände drin hatte, es gab wohl eine Art Befehl, alle Proben zu vernichten, die auf eine andere Unglücksursache hinweisen als auf Materialermüdung oder einen Sprengsatz.”

Die DC9 wurde abgeschossen – von wem?

Priores Abschlussbericht umfasst etwa 5000 Seiten. Er kommt zu dem Schluss: Die DC9 wurde abgeschossen – die Frage ist nur, von wem. Von französischen Kampfjets, die in Korsika gestartet sind, tippt Priore, der die wenigen Radaraufzeichnungen hat auswerten lassen, derer er habhaft werden konnte. Einen endgültigen Beweis hat er nicht.

Mutmaßliche Zeugen: Die Piloten der Ramstein-Katastrophe

Es gibt auch Hinweise auf eine Verwicklung der USA. An diesem Punkt kommt auch die Flugtag-Katastrophe auf dem US-Fliegerhorst Ramstein im August 1988 ins Spiel. Am Abend des Absturzes der DC9 nämlich sind die italienischen Militärpiloten Ivo Nutarelli und Mario Naldini mit ihrem Kampfjet im Anflug auf Grosseto. Sie kommen zurück von einem Trainingsflug. Priore vermutet: „Sie müssen etwas Seltsames gesehen haben, weil sie sofort zur Basis umgekehrt sind, und das in kompletter Funkstille. Sie haben den Notfallcode ausgelöst und sind sogar Dreiecke geflogen, um zu signalisieren, dass da etwas nicht stimmt, dass sie notlanden wollen. Sie wurden viele Jahre nicht befragt. Als ich sie dann als Zeugen einbestellt habe, sind sie kurz darauf in Ramstein ums Leben gekommen.” Denn beide flogen inzwischen bei der italienischen Kunstflugstaffel Frecce Tricolori, die in Ramstein verunglückte.

Zwei Militärjets stoßen in der Luft zusammen und explodieren. (Foto: dpa)Großansicht des BildesAm 28. August 1988 stießen in Ramstein drei Militärjets der „Frecce Tricolori” in 40 Metern Höhe zusammen. 70 Menschen wurden dabei getötet.

Wussten die Piloten etwas, was sie nicht hätten wissen sollen? Waren ihre Jets manipuliert? Menschen, die nicht davor zurückschrecken ein Passgierflugzeug abstürzen zu lassen, dürften auch sonst keine Hemmungen haben. Richter Priore ermittelt weiter und stößt in diesem Zusammenhang auf andere ungeklärte Todesfälle. Der Fliegerarzt von Nutarelli und Maldini hat sich umgebracht. Der Kommandant der Basis Grosseto ist bei einem Autounfall gestorben. Einen Radarlotsen hat man erhängt an einem Baum gefunden. Der Offizier einer anderen Radarstation ist im Alter von 32 an einem Herzinfarkt gestorben.

Italiens Ex-Präsident droht Ermittlern

Journalisten, die den Fall anlässlich des Jahrestages untersuchen, hat Italiens Ex-Staatspräsident Francesco Cossiga vor einem Monat allen Ernstes geraten, besser ins Ausland zu gehen, sonst könnte ihnen etwas zustoßen – eine Lebensmittelvergiftung oder ein Zusammenstoß mit einem Lkw. Und das sagt Cossigas aktueller Nachfolger Giorgio Napolitano: „Es gibt Spuren einer Verschwörung, im Fall von Ustica vielleicht auch eine internationale Intrige, die wir in Erinnerung rufen müssen.”

Die Frage ist allerdings, ob die jemals aufgeklärt wird. Fest steht nur: im Himmel über Ustica sind vor 30 Jahren 81 Menschen gestorben. Alles deutet darauf hin, dass sie umgebracht wurden.

Audio: Angehörige richten Gedenkstätte für Absturzopfer ein

00:00:00   00:00:00
00:00:00   00:00:00

AudioStefan Troendle, ARD-Hörfunkstudio Rom26.06.2010 08:08 | 4’18

  • Download Download der Audiodatei:
Stand: 13.09.2011 17:38 Uhr
drucken versenden
mrwongwebnewsyiggstudivzgoogledeliciousfacebooktwitter

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: