Donald Tusk kryptonim OSCAR akta MfS ; STASI ;

14

Lipiec 12, 2013 - autor: costerin

cropped-macier.png

Wokół OSCARa agenta NRDowskiego Ministeirum fur Staatssihercheit w skrócie STASI narosło wiele legend i tak zwanych teorii spiskowych , wielki udział w mataczeniu i zamydlaniu sprawy OSCARa od samego początku maja także media Polsko języczne , rożnego typu pseudo dziennikarzyny rozwiedki okrągłostołowej.

Prawda jest jednak brutalna , obecny premier tak zwanej III RP Donald Tusk to pospolity bandyta i szubrawiec ,złodziej i sprzedawczyk z powodu którego wielu działaczy Solidarności nie tylko na Wybrzeżu Gdańskim traciło życie, zdrowie a w najlepszym wypadku wolność .

Donald Tusk to płatny współpracownik STASI o pseudonimie OSCAR. Dokumenty znajdują się w niemieckim urzędzie o nazwie BstU .

Dr.Hanna Labrenz Weiss – 1991 bis heute wissenschaftliche Mitarbeiterin in der Abteilung Bildung und Forschung der BstU

http://www.bstu.bund.de/DE/Wissen/Forschung/Mitarbeiter/labrenz-weiss.html

From:  Hanna Labrenz-Weiß

Date: 01/07/2013 05:36:54

To: Miroslaw Mrozewski

Subject: RE: Antw: Polnische STASI agenten

 

Szanowny Panie Mrozewski,

 

zgadzam sie z wieloma wypowiedziami, ktore Pan uczynil, ale zdecydowanie zaprzeczam skrajnym opiniom w Pana mailu.

 

Osobiscie nie jestem osoba, ktora ma za zadanie udostepnianie takim list czy wiadomosci, jakich Pan oczekuje. W urzedzie BStU jestem od 22 lat pracownikiem naukowym i zajmuje sie ta tematyka, o ktora Panu chodzi, dlatego wiem dokladnie, ze nigdy nie dostanie Pan tego, czego Pan oczekuje.

Osoby prywante nie maja zadnych podstaw prawnych, aby sprawdzac wspolprace z SB czy MfS, bynajmniej w naszym urzedzie. Obojetnie jaki zlozy Pan u nas wniosek, bedzie on negatywnie rozpatrzony. Oczywiscie moze Pan to uczynic i nie interesowac sie tym, co ja Panu pisze, ale juz dzisiaj moge Panu powiedziec, ze szkoda Pana czasu.

Zaprzeczam zdecydowanie Pana wypowiedzi, ze dziennikarze polscy sa zainteresowani zatuszowaniem tej historii. Prawda jest, ze oni byli pierwsi w naszym urzedzie, ktorzy sie ta tematyka interesowali i jezeli dostali od nas materialy, to je w calosci publikowali.

Jezeli chodzi o pana Tuska, to wedlug naszego prawa jest on ofiara Stasi i dlatego chroniony prawnie przed dostepem do materialow dotyczacych jego osoby (w IPN osoby poszkodowane nie sa chronione). Owe materialy, jezeli rzeczywiscie znajduja sie w naszym urzedzie, moze Pan otrzymac, jezeli dostanie Pan na to osobista zgode premiera. W innym wypadku nikt tych materialow nie dostanie, chyba ze nielegalnie i to nie od nas.

Listy agentow o ktorych Pan pisze nie istnieja – tylko statystyki, bo wiekszosc materialow byla prowadzona przez grupe operycyjna Stasi w Warszawie, ktora zniszczyla wszystkie materialy w 1990 roku. Agenci, ktorzy sa znani, to osoby, ktore byly prowadzone przez centrale w Berlinie, ale to nie byli Polacy ( z malymi wyjatkami) tylko Niemcy.

 

To tyle ogolnych informacji.

 

Z wyrazami szacunku

 

Dr. Hanna Labrenz-Weiß

Pani Dr. H.L Weiss pisząc wedlug naszego prawa jest on ofiara Stasi

ma oczywiście na myśli prawo niemieckie.

Piszac W innym wypadku nikt tych materialow nie dostanie, chyba ze nielegalnie i to nie od nas.

ma na myśli materiały o których Ją powiadomiłem , cytat z mej korespondencji do pani Weiss.

Chodzi mi także o kopie filmu – przesłuchania Donalda Tuska – wiem ze takowa znajduje się w archiwum STASI – .Przesłuchanie zostało zarejestrowane w 1987 roku podczas zatrzymania Donalda Tuska przez STASI w Dreźnie w drodze powrotnej z RFN. – oryginał jest na taśmie 8 mm. W obiegu są screany – zdjęcia – właśnie z tego filmu. Ponieważ nie są one dla mnie wiarygodne , chciałbym zapoznać się z oryginałem.

Premier tak zwanej III RP Donald Tusk płatny współpracownik służb bezpieczeństwa komunistycznych Niemiec , dawnej NRD ma dużo lżej aniżeli kapuś SB bolek wałęsa . Nie musi kraść swych akt , niszczyć je i ciągać po sadach Tych którzy ujawniają prawdę.

Bandyta Donald Tusk jest chroniony prawem niemieckim i My Polacy możemy się jedynie pocałować w nos .

Kariera Donalda Tuska w STASI

Zaczęła się bardzo banalnie , sztampowa kariera bandyty , czyli kręcimy lody .

Solidarność po wprowadzeniu stanu wojennego otrzymywała potężne wsparcie finansowe z zachodu. Jedyny problem z ta kasa był taki, ze musiała dotrzeć na miejsce . W tamtych czasach nie było banków takich jakie znamy dzisiaj. Nie było przelewów na konto . Zachód dawał miliony dolarów , a kasa nie tylko ze nie śmierdzi , ale także przyciąga wszelkie menty społeczne.

Zjednoczyły się więc wszelkie menty społeczne , bandyci z SB , bandyci zakamuflowani w Solidarności i innych wielu organizacjach. W samej Solidarności wschodnioniemiecka STASI miała prawie 500 swych agentów , zwerbowanych przez długie lata na takiej samej zasadzie jak Donald Tusk.

– fragment mej korespondencji do pani Weiss

Poza tym wielu z nich – miedzy  innymi Donald Tusk zajmowali się w latach 80 tych transportem do Polski wielkich sum pieniędzy. W sumie z zachodu do kieszeni działaczy wpłynęło ponad 6 milionów dolarów . Nikt nikogo nigdy z tego nie rozliczył. Spodziewam się wiec informacji z akt STASI na ten temat.

Kasy było dużo więc starczało dla wszystkich . Dla SB dla STASI która kasowała za przejazd przez terytorium NRD i w końcu także dla samych bandytów zakamuflowanych w Solidarności lub usadowionych we wpływowych grupach decydenckich tak zwanej opozycji.

500 Stasi-Agenten im kommunistischen Polen

In Polen waren während der kommunistischen Ära nach den Erkenntnissen der Berliner Stasi-Unterlagen-Behörde mindestens 500 Agenten der ostdeutschen Staatssicherheit im Einsatz.

Gewerkschaft Solidarnosc infiltriert

Die Stasi habe vor allem die unabhängige Gewerkschaft Solidarnosc (Solidarität) infiltriert

Wielu z tych 500 poznać możemy dzisiaj , kierując się słowami zapisanymi w mądrej Księdze.

Po czynach ich poznacie.

Agent bolek mawiał wiem ale nie powiem , agent oscar nic nie musi mówić , bo po akta które są w archiwach niemieckich nikt nie sięgnie bez zezwolenia matoła donalda.

Ci którzy natomiast ze względu na zajmowane stanowiska w rożnych ważnych instytucjach nierządowych mogliby uzyskać akta Donalda Tuska vel OSCAra dobrze wiedza o tym ze kilka zapisanych kartek z tych akt dotyczy ich samych.

I tak już zostanie , dopóki cale to towarzystwo nie zdechnie.

Dzieciaków Tuskowych i reszty bandytów nikt już ani z pieniędzy , ani z unsere mutter unsere father rozliczał nie będzie.

m m ‏@_costerin

@premiertusk Donald matole akta na stół ! Donald Tusk kryptonim OSCAR akta MfS ; STASI ; http://wp.me/p1rKrX-eS  ale szybciutko !

14 thoughts on “Donald Tusk kryptonim OSCAR akta MfS ; STASI ;

  1. costerin pisze:

    Najgorsze jednak w tym wszystkim jest to, ze wiele organizacji oraz mediów , które same się nazywają niezależne nie podejmują tematu , chociaż wiedza ze to prawda . Ktoś nam Ojczyznę ukradł i rozpiol macki wszędzie😦

    wstyd i hańba panie , panowie ,ale pamiętajcie -tylko prawda was wyzwoli –

  2. costerin pisze:

    @premiertusk Donald przestań mi się włamywać na Blog – dawaj zgodę lepiej na zajrzenie do twych akt STASI ile razy mam cie prosić matole😦

  3. Czemu skoro skany podobno „krążą” to tylko między wybranymi osobami? Miałeś do tego dostęp to zrób wyciek, to nie jest trudne by zrobić to anonimowo i bezpiecznie.

  4. sdfgj pisze:

    podobnych informacji należy oczekiwać o bulu i wszyscy zrozumiemy komotuski układ nasz prezydent wasz premier towariszcz makrela

  5. bolko1 pisze:

    C o ż tu dodawać? Wszyscy wiemy jak było zacytuję tu jedno zdanie z j/w „Bandyta Donald Tusk jest chroniony prawem niemieckim i My Polacy możemy się jedynie pocałować w nos .”!!!

  6. Tak. Te informacje wyjasniaja dlaczego Niemcy w 2013 roku zmusili mnie do wyjazdu kiedy poprosilem o azyl polityczny. Duzo jest opublikowanych dokumentow zdrajcy narodowego Tuska na mojej witrynie na facebooku zapraszam… sami popatrzcie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: